La presència de les dones al món de la cuina i la restauració En directe i en streaming des de l’Antiga Fàbrica Estrella Damm dimarts 8 de març des de les 9 del matí a les 3 de la tarda.
La segona edició de GASTRODONA es manté com un esdeveniment en el qual les grans protagonistes són les dones vinculades al món de la cuina i la gastronomia. Destacarem el paper de les xefs reconegudes, les que regenten restaurants, les que treballen a la sala i les sommeliers, pastisseres,… i a totes les professionals del sector de la restauració de Catalunya, a les que enguany hi afegim empresàries, productores i elaboradores.
La novetat d’aquesta segona edició és que es podrà fer amb públic, tot i això, mantenim l’emissió en streaming per a qui no hi pugui assistir, i per als que ho vulguin veure un cop penjat al canal de Youtube Gastroevents Online.
PROGRAMA GASTRODONA 2022
09,30h ADA PARELLADA. Cuina en directe
Xef, propietària i responsable del Restaurant Semproniana de Barcelona.
10.00h MERITXELL FALGUERAS . Maridatge amb cerveses Damm
Sommelier, comunicadora i divulgadora, cinquena generació de la botiga de vins Celler de Gelida, del barri de Sants a Barcelona.
10.10h GESSAMÍ CARAMÉS. Pastisseria en directe
Pastissera, barista i copresentadora del programa Cuines de TV3. Autora de llibre ‘Meleta de Romer’
CANDE ANDREU. Secretària del Consell Regulador de la DOP Oli Terra Alta
10,50h NURIA GIBERT NAVARRO. Directora del Gaig Restaurant a Singapur, des de Singapur
FINA NAVARRO. Cap de sala dels restaurants Gaig Barcelona i Petit Comitè Barcelona
11,20h MERITXELL FALGUERAS . Maridatge amb cerveses Damm
11,30h CARLOTA CLAVER. Cuina en directe.
Xef i propietària del restaurant La Gormanda, de Barcelona, que ha creat un estil de cuina molt personal, amb arrels tradicionals de receptes heretades de la seva àvia i mare, però innovant constantment.
12,00h ROSER TORRAS. Directora General de Grup Gsr, empresa dedicada en exclusiva a la conceptualització, gestió, comunicació i producció d’esdeveniments enogastronòmics a Catalunya, Espanya i altres països del món.
12.30h ROSELYN CONSTANTINO. Pastisseria en directe
Xef de l’Escola Culinària Tequierococinar de Barcelona
MARTA SUÁREZ
Iberia Trade Marketing Manager de Barry Callebaut Ibérica
13,00 MERITXELL FALGUERAS . Maridatge amb cerveses Damm
13,10h GEMMA MURAY I CLARA SOLER. Experiència en directe
Creadores de Caram Caram!, empresa de desenvolupament territorial a través de la gastronomia. Premi FuTurisme 2021
13,40h LEIDY JOHANNA AYA VEGA. Aqüicultora
Administradora de l’empresa d’aqüicultura Mariscos CORMAR creada el 2006 a Sant Carles de la Ràpita
MARISOL PIÑANA, Peixatera de Deltebre amb 35 anys d’experiència 14,20h MERITXELL FALGUERAS . Maridatge amb cerveses Damm
14,30h ELI FARRERO. Cuina en directe.
Xef i propietària del restaurant El ventador que va obrir fa 10 anys a Barruera, Alta Ribagorça, reconeguda com una de les millors joves xefs per l’Acadèmia Catalana de la Gastronomia.
15,00h PATTY TORRES I BERTA ARGENTÉ. Projecte She Bistro
Responsables de She Bistro, una empresa social que, a través de la cuina, forma i dóna feina a dones víctimes de la violència de gènere, incorporant-les al món laboral en establiments de restauració propis.
15,20h MARTINA, CLARA I CARLOTA PUIGVERT. Cuina en directe Les 3 germanes que son la nova generació de la cuina i sala del Restaurant Les Cols** d’Olot
∙ Presenten l’acte:
CARME GASULL. Periodista i comunicadora, especialitzada en gastronomia i alimentació. Cofundadora del portal Gastronomistas
LLUÍS BOFILL. Periodista i gastronòmada, i dinamitzador de Repicat Events SC. Segueix-nos a les xarxes:
Instagram: @repicatevents
Facebook: RepicatEvents
Youtube: Gastroevents Online